Nacionalni kurikulum - prijedlog
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa otvorilo je javnu raspravu o dokumentu Nacionalni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi.
S ozbirom na važnost predloženoga dokumenta nadležni savjetnici Agencije za odgoj i obrazovanje pozivaju na promišljanje i sudjelovanje u raspravi na prvim sljedećim žuapnijskim stručnim vijećima (najkasnije do 15. veljače 2009.) Dokument bi trebao biti jedan od sadržaja rada stručnih vijeća i rada škole.
Preporuka je da se način predstavljanja dokumenta i moguća rasprava dogovori s nadležnim savjetnikom budući da je velik broj savjetnika temu o Nacionalnome kurikulumu planirao s predavačima tijekom 2009. godine u okviru stručnoga usavršavanja Agencije za odgoj i obrazovanje.
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi temeljni je dokument na kojemu se temelje odgoj i obrazovanje na predškolskoj, osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj razini.
Glavno obilježje Nacionalnoga okvirnog kurikuluma je kompetencijski pristup u odgojno-obrazovnom radu. Kompetencijski pristup znači planiranje i programiranje odgojno-obrazovnoga rada prema odgojno-obrazovnim postignućima, odnosno rezultatima obrazovanja. Odgojno-obrazovna postignuća su definirana očekivanja što svako dijete i učenik mogu i trebaju postići tijekom osnovne i srednje škole u sklopu određenih odgojno-obrazovnih područja.
Nacionalni okvirni kurikulum donosi okvir za stjecanje temeljnih kompetencija kao što su znanje, vještine, sposobnosti i stajališta učenika prema odgojno-obrazovnim područjima. Odgojno-obrazovna područja su osnova za definiranje kompetencija učenika prema nastavnim predmetima
Svi zainteresirani svoje prijedloge mogu slati na adresu elektroničke pošte: infokurikulum@mzos.hr
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |