"Oluje i tišine hrvatskoga jezika"
Integriranim nastavnim danom obilježili smo Međunarodni dan materinskog jezika - 21. veljače. "Oluje i tišine hrvatskoga jezika" bila je naša misao vodilja.
Integriranim nastavnim danom obilježili smo Međunarodni dan materinskog jezika - 21. veljače. "Oluje i tišine hrvatskoga jezika" bila je naša misao vodilja.
Učenici razredne nastave su sa svojim učiteljicama izradili prigodne straničke i plakate.
Učenici petog razreda na satu likovne kulture strukturnim su linijama izrazili svoju kreativnost u pisanju glagoljice, na hrvatskome jeziku učili su o materinskom jeziku i uređivali razredni pano, a na njemačkome jeziku bavili su se istom temom.
Učenici šestog razreda izradili su lentu vremena na satu tehničke kulture, a na satu hrvatskoga jezika učili su o povijesti hrvatskoga jezika i u skupinama slagali puzzle s motivom Baščanske ploče.
Učenici sedmog razreda su na satu povijesti ponavljali sve što su do sada naučili o povijesti hrvatskoga jezika, a svoje su spoznaje o toj temi dodatno proširili na satu hrvatskoga jezika.
Učenici osmih razreda su na satu njemačkog jezika čitali tekst vezan uz otočić Košljun u čijem se Franjevačkom samostanu čuvaju razni dokumenti hrvatske pismenosti; na satovima povijesti i vjeronauka ponovili su gradivo o povijesti hrvatskoga jezika, a na satu hrvatskoga jezika postavili su lentu vremena pod nazivom "Povijest hrvatskoga jezika" s najvažnijim spomenicima i događajima vezanim uz razvoj i povijest jezika na hrvatskom tlu.
Na satovima informatike učenici šestog, sedmog i osmih razreda pretraživali su mrežne stranice sa podacima važnim za razvoj hrvatskoga jezika i tako doprinjeli našoj lenti vremena koja je obogatila učionicu hrvatskoga jezika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |