U petak, 21. veljače, u našoj smo školi obilježili Međunarodni dan materinskog jezika i Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva. U obilježavanju su sudjelovali svi učenici naše škole kroz različite aktivnosti. Prvi je razred izradio mali ilustrirani razlikovni rječnik hrvatskog standardnog jezika i zavičajnog govora. Drugašići su pisali i ukrašavali slova svojih imena. Učenici trećeg razreda čitali su pjesme na kajkavskome narječju koje su im poslužile kao nadahnuće za stvaranje njihove razredne pjesme „Kaj“. Četvrtaši su čitali obavijesni tekst o hrvatskome jeziku i razgovarali o njemu. Učenici 5.a razreda izrađivali su straničnike, a učenici 5.b pisali su inicijale svojeg imena glagoljičnim slovima te ih ukrašavali. Šestaši su najprije učili o početcima hrvatske pismenosti, a potom su slagali slagalice „Bašćanska ploča“, igrali „Memory“ s glagoljičnim i latiničnim slovima te izradili plakat o najvažnijim glagoljičnim spomenicima hrvatske pismenosti. Sedmaši su također bili vrijedni, čitali su domoljubne i rodoljubne pjesme te na predlošku tih pjesama stvarali „blackout poeziju“. Učenici osmog razreda ukrasili su prozore učionice Hrvatskoga jezika motivima glagoljičnih slova te su tako doprinijeli veselom i ugodnom ozračju učionice.

Skip to content